Service og reklamation

Reklamationsvejledning

Til tømrermester, byggefirma, entreprenør og andre vinduesmontører.

IMG_0797_160.JPGTotal tilstræber at levere fejlfrie elementer, men desværre kan der undtagelsesvis opstå produktionsfejl eller skader på elementerne fra fabrik til slutbruger.

Denne vejledning giver en anvisning til, hvorledes du bør forholde dig i tilfælde af en reklamation. Vejledningen giver herudover et overblik over hvilke reklamationer der er berettiget overfor Total, samt indenfor hvilke frister der kan reklameres.

Ved konstatering af fejl eller skade i henhold til gældende frister indgives denne til Total.

Vigtigt at beskadige elementer ikke monteres før en reklamation er indgivet, og Total har givet samtykke til, at det beskadige element må monteres. I modsat fald bortfalder reklamationsretten.

Om en reklamation er berettiget afgøres i tvivlstilfælde af Totals serviceafdelings ved besigtigelse. Er reklamationen ikke berettiget i henhold til Totals Garantierklæring eller Vinduesindustriens Tekniske Bestemmelser, faktureres for medgået timeforbrug og kørsel til besigtigelse.

 

Reklamations henvendelse:

IMG_0798._160JPG.jpgVigtigt ved henvendelse: at angive ordrenummer fra ordrebekræftelsen, byggepladsadresse, kontaktperson, tlf. nummer, tydelig beskrivelse af reklamationen.
Vedlæg gerne foto.

Du kan hente skemaer til udfyldelse af reklamationer og finde yderligere informationer ved at følge dette link...

Total Døre & Vinduer - Fiskeløkken 10 - 5330 Munkebo - Tlf.: 65 97 54 00 - Fax: 65 97 59 49 - Email: info@total-vinduer.dk
XS
SM
MD
LG